onsdag 4 mars 2009

Full fart framåt...

Är riktigt trött. Vi har haft tre temadagar på raken i skolan den här veckan. Jag är helt slut nu. Man blir trött på ett helt annat sätt än en vanlig dag. Men jag underskattar verkligen inte att vi gav av oss på detta. Jag hoppas att vi på skolan kan genomföra det igen.

Annars har det inte blivit så mycket scrappat den senast tiden. Håller på lite och försöka krympa högen med spillpapper, kanske inte går så där vidare bra. Men jag tänkte att jag får nog börja göra lite kort istället med de papprena. Det händer ju en massa i vår, kompisar fyller 30, kompisar får barn, kompisar gifter sig...ja och då kan man ju skicka ett litet kort... I helgen har jag tänkt att åka på scrapmässan i Göteborg, ska bli så kul att få gå runt och titta och KÖPA nya fina saker : )

Innan jag segnar till helt ikväll ska det genomföras ett step pass också, så det är väl bäst att jag börja ladda för det...

Inga kommentarer: