lördag 6 februari 2010

Intervallträning

Idag blev det intervallträning på löparbandet på gymmet. Körde 1x2 och hann (eller orkade) 7 intervaller. Totalt blev det 25 min. Kändes riktigt gott i benen efteråt. Jag tycker att när man har kört ett riktigt intensivt pass, så känner man sig på något sätt lite lättare, om inte i alla fall mycket nöjd sig själv. Sedan blev det lite styrka för överkroppen.

Jag ska försöka sätta ihop ett nytt typ av pass, som jag ska köra. Det kommer bli 30 min kondition, lite blandat hedelig gympa, aerobic och combat och sedan 30 min styrka på pilatesboll. Mina deltagare tyckte det lät som en bra idé, så nu försöker jag skapa det passet. Men det här med att fixa musik, till ett sådant pass är ju inte riktigt min grej. Jag har ju alltid kunnat köpa mina färdig mixade skivor till step-passen. Men jag ska nog fixa det, det kan ju inte vara så svårt, alla fixar ju sina egna låtlistor på något sätt...

Inga kommentarer: