torsdag 27 maj 2010

Känsla av trötthet....

Jag tror att jag är lite påverka av pollenallergin, för jag känner mig väldigt trött och orkeslös. Visserligen har jag kört pass i tre dagar, men det har jag orkat förr. Just nu håller jag på och filmar när jag kör min bodycombat pass. Jag måste skicka in en film för att få min licens som instruktör i bodycombat. Så jag får filma några gånger tills jag känner mig nöjd, men det känns lite jobbigt att behöva titta på sig själv, framför allt höra sig själv upprepa samma försök till peppande uppmuntring till deltagarna. Men det måste ju bara göras...

1 kommentar:

Marie Gustafsson sa...

Hej Linda!! Hoppas allt är bra med dig. Låter härligt med Barcelonaresan. Jag har fortfarande inte varit där...
Men jag o Johanna åker till Kreta om 8 dagar... blir så härligt!!!
Ha en skön sommar om vi inte ses/hörs. Kram!