lördag 10 december 2011

Bodycombat 50

Nu har jag den!!! Den nya releasen av Bodycombat, #50. Är alltid lika förväntasfull inför varje kvartal. Och jag blir heller aldrig besviken på musiken.När man sätter rörelse till musiken så blir det ju så mycket bättre. Ska bli ett nöje att få öva in denna och komma igång med något nytt.

Nu var det tyvärr så att jag hade maximal otur idag då jag bara 30 sekunder in i FÖRSTA låten sträcker mig i ryggen på ett märkligt sätt så att jag inte kan få ner luft i lungorna ordentligt. Försökte fram till och med tredje låten, men det bara gick inte fortsätta. Så det vara bara att sätta sig ner och titta på istället. Tycker det är synd att man missar känslan man får i slagen och steg och kombinationerna när man kör passet första gången så. Men det såg himla bra ut och det är åter en rejäl benlåt i nummer 6.

Tyvärr känns det nu på kvällen ingen större skillnad. Riktigt öm, sne och stel i ryggen och jag har svårt att ta djupa andetag. Så det är bara till att vila. Jag tror jag vet vad det beror på...jag skottade tung blötsnö igår....Surt som attan är det i alla fall....

Inga kommentarer: