söndag 30 november 2008

Julskyltning

I eftermiddags var det julskyltning. Gick ner en sväng med mamma. Helt otroligt vad fint de gör i skylten hos Nilssons blommor, så snyggt. Själv köpte jag lite annat dekorationspyssel och satte ihop nyss. Så vad tycks...?

Har idag också hunnit med en springarunda. Blev faktiskt första milen sedan tjejmilen, och gjorde det på precis en timme. Är riktigt nöjd med mig själv. Så skönt när äntligen alla förkylningar är över så jag kan träna för fullt. Dessutom har jag hunnit med att göra klart min inlämningsuppgift till en kurs jag läser på Växjö Universitet. Så nu ikväll tycker jag att det passar bra att pyssla lite med något scrapbooking projekt.

1 kommentar:

MarieG sa...

Så fint det blev!! Jag hade tänkt göra en dörrkrans i helgen, men fuskade o köpte en färdig på torget i Jkp igår.
Ha en skön fortsättning på helgen!
/Marie