söndag 23 november 2008

Mitt första inlägg

Ha precis skapat denna blogg som jag tänker använda för att visa mina bilder och scrapbooking layouter. Ska bli så kull att dela med mig av detta. I övrigt skulle jag precis titta på sista avsnittet av Ensam mamma söker, då blir tv'n helt svart. Parabolen på taket tyckte väl inte att jag skulle titta på det som jag har längtat efter hela dagen. Blir så arg...

Det kommer ta ett tag för mig att bygga upp den blogg som jag vill ha det, men håll ut. Till slut blir det nog bra. Få se hur ofta jag kommer göra inlägg, men min förhoppning är ju att visa mina layouter och bilder först och främst. Kanske kommer något alldeles snart.

Jag hoppas att jag kommer kunna ge inspiration till någon som läser min blogg.

Med andra ord, välkommen till min scrapblogg!!

Inga kommentarer: