lördag 27 december 2008

Hemma och god fortsättning

Efter en resa på nästa 10 timmar, är jag nu hemma igen. Det har varit en underbar vecka hos min bror och Jessika i deras vinterstuga i Lofsdalen. Igår, sista dagen, åkte vi slalom några timmar på förmiddagen. Sedan åkte vi till andra sidan sjön i Lofsdalen och tog en bandvagn upp till våffelstugan och åt lunch. Där kunde jag ta den nedersta bilden på hela skidsystemet på andra sidan.

Soluppgångarna och solnedgångarna har varit otroligt fantastiska. Vi har haft sån tur med vädret, men solen har ju aldrig riktigt stått så högt på himlen. Men bilderna har blivit så fina.

Nu är det ytterligare en och halv vecka kvar innan man börjar jobba igen. Snacka om jag kommer pyssla som bara den nu...





1 kommentar:

MarieG sa...

Låter som en superskön vecka... åh vad jag blir sugen attt åka slalom. Men jag får vänta tills i Mars, då ska vi en sväng till Branäs.
Ha nu en skön fortsättning på jullovet, så ses vi den 3/1!!!
/Marie