söndag 7 december 2008

Månadsprojekt

Nu börjar jag komma igen lite med mina månadsprojekt. Här nedan ser ni september layouten. Har fastnat lite för dessa starka orangea färger tillsammans med svart. Tycker det blir rätt fränt. Det blev så fint ihop med det svart vita fotot.

I övrigt i helgen har jag hunnit med ett träningspass, körde step igår förmiddag. Och sedan blev det lite julklappsshopping på IKEA. Pysslade en del igår kväll och blev klar med en julklapp också. Idag tycker jag att jag mest har jobbat och känner mig ännu inte riktigt klar. Men jag tror att jag lämnar det åt sidan nu. Tänker faktiskt sätta upp min julgran. Den är ju i plast så den håller ju sig : ) och så vill jag njuta av att bara ha den uppsatt och få lite julstämning. Jag är ju ingen person som direkt håller på med julbak och mat hit och dit. Jag kommer i julstämning genom att dekorera i mitt hem. Så det ska jag göra nu.
PS. Min födelsedag är i september, så det är det layouten handlar om...

Inga kommentarer: