torsdag 19 februari 2009

Jobba vecka igen

Full fart framåt igen på jobbet. Och kvällarna är fulla med träning. Har haft väldigt många på mina step pass den här veckan. I måndags var det till och med fullt. Jag blir så glad då och får en extra energi kick. Nu ikväll har jag varit ute i spåren igen och kört 9 km. Perfekta förhållanden, och det börjar går riktigt bra nu med tekniken också. Inte för att jag är någon världsstjärna, inte på långa vägar, men det går bättre i alla fall. Det är så himla skönt att få köra på och bli riktigt svettig, så det känns att man har tagit i. Igår efter mitt konditionskrävande step pass, var jag faktiskt rätt trött, men på ett skönt sätt. Jag somnade gott. Och det lär jag nog göra ikväll också. Men först måste jag jobba lite till, som sagt full fart framåt...

Inga kommentarer: