lördag 14 februari 2009

Lite hurtig idag

Det är så fantastiskt fint väder här idag. Klarblå himmel och ca -4 grader. Så jag har varit hurtig och varit och åkt skidor. Idag blev det 9 km. Och jag körde på lite med min knalliga teknik, men jag försöker. Känns så skönt när man är klar. Hade nog kunnat köra ett varv till, men jag har fått skoskav av mina nya pjäxor, lite surt. Men men så blir det ibland.

Igår hade vi scrapträff. Från klockan 14:00 till 20:00 satt jag och pysslade. Fick ihop några alster som jag visar här nedan. Två layouter är till månadsprojektet som påbörjat ett nytt år, januari och februaribilder. Sen hittade jag ett gammalt kort på mig och min bror, när vi åkte med husvagen till Tandådalen förr.
I januari var vi ju i Stockholm på Golden Hits, försökte göra layouten lite 80-tals glammig...

På sportlovet åkte vi på en liten kort skidtur med korvgrillning...

Tidigt 80-tal åkte vi ofta upp med husvagen till Tandådalen...

Inga kommentarer: