söndag 19 april 2009

Lay out

Idag har vi haft scrapträff. Det blev två kort och denna layout med mig och mamma när vi var i Smögen förra sommaren. Jag gillar kortet väldigt mycket, för nu för tiden finns det inte så många riktigt bra kort på mig och mamma tillsammans (där vi både blir bra på kortet...)


Annars har jag faktiskt motionerat en del i helgen, som jag skrev i fredags. Jag har gått stavgång på morgonarna, minst 45 min båda gångerna. Det är så gott med frukost sen. Och igår fick jag ihop två nya pass. Ska bara öva lite till på dem nu, så jag vet hur jag ska lära ut.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej gumman! Verkar som att du har haft en mycket aktiv helg, lite avis... Har fortfarande ont i lårmuskeln, men ska till sjukgymnasten på torsdag igen. Men, jag har för avsikt att komma på ditt pass imorgon. Nu läste jag också att du hittat på nya pass, längtar redan!!! Och sjukgymnasten sa ju att jag kan steppa om jag tar det lite lugnare, mmm javisst! Ha en mysig kväll så hoppas jag att vi ses imorgon! Kramis Tuss

Anonym sa...

Så fin den är! Både fotot och layouten är jättefina, Linda!