söndag 17 januari 2010

Bra träningsvecka

Vecka 3 blev en bra träningsvecka. Jag hoppas att jag kan hålla uppe samma visa framöver också. I måndags körde jag mitt step pass, tisdag fick bli en vilodag, onsdag löpning 5 km på löparband och 30 min på gymmet, torsdag Bodycombat hemma, fredag 30 min simning och lördag step pass igen. Och idag söndag har jag haft en vilodag. Tyvärr så kan jag inte köra mitt step pass imorgon kväll för jag måste vara med på ett föräldrarmöte på skolan, så jag får lägga om schemat lite nästa vecka. Men det känns så underbart skönt när man kan hålla igång kroppen och ha varierade träning. Jag håller tummarna att jag inte ska bli förkyld igen eller något annat ska komma ivägen.

Jag fick ont i min ena fot för ett tag sedan efter att jag åkt längdskidor. Men det har nästan gått över nu, så jag hoppas att jag kan åka lite mer skidor igen. Spåret ut till Lövhult är ju bara två meter från min balkong, så några andra ursäkter finns ju egentligen inte...

1 kommentar:

MarieG sa...

Två meter från din balkong =kanonläge!!
Vad duktig du är med din träning - jag har fortfarande inte kommit igång... Tänkte iallafall satsa på pump-passen! Får väl se hur det går.
Kram Marie