söndag 3 januari 2010

Träningsvärk...

Uj uj uj vilken träningsvärk jag har efter Bodycombat passet jag var på igår. Men det var hur roligt och kul som hellst. Riktigt jobbigt och flåsigt och man fick en riktig kick av det och ville aldrig sluta. Men idag vet jag att jag lever, för jag har ont från muskelfästet i huvudet ner i nacken och hela ryggen och rumpan...ja och så lite i armar och axlar...eller lite och lite... Men jag ska gå nästa lördag igen, för det var riktigt skoj. Imorgon kör jag igång med mitt eget step up pass, jag hoppas att min träningsvärk har släppt lite då...

Idag blev det därför bara en enkel promenad i detta vinterlandskap och jag tog med mig kameran och fotade lite, här är två bilder...





Igår kväll blev det lite pyssel också och jag drömde mig tillbaka till Mauritius resan...


Inga kommentarer: