söndag 21 mars 2010

JAG = BODYCOMBAT INSTRUKTÖR

Har precis kommit hem från en kanonkul, men oehört fysiskt jobbig helg i Stockholm. Jag har varit på en grundutbildning till instruktör i Bodycombat med godkänt resultat. SÅ nu är det bara en licensvideo som jag måste göra inom 3 månader. Har träffat många nya människor och vi har peppat varandra genom denna helg. Har så grymt ont i muskler och leder nu, på ställen jag inte visste fanns. Nu vet jag att jag lever. Att sätta sig på toalettringen är ju en historia för sig .... : )
Men jag känner mig mycket inspirerad att instruera i något annat än step up och aerobic. Trots min träningsvärk är jag riktigt sugen på att träna mera.

Och innan jag somnar gott, ville säga BAMSE GRATTIS till mina kompisar Frida och Tuss som blev mammor i vecka till en flicka respektive en pojke.

Inga kommentarer: