söndag 14 mars 2010

Scrapmässa

Idag har det varit lite "scrap-julafton". Har varit på Nordiska Stämpel- och scrapbookingmässa i Borås. Jag var där i över 2 timmar och ändå känns det som man inte får nog. Man blir väldigt inspirerad. Och nu har jag faktiskt köpt mig några distress-färger. Efter en visning om hur enkelt man kan göra, kunde jag inte låta bli, så det blev dagens stora inköp. Sen köpt jag en del nya papper från Bo Bunny bland annat, lite blommor, embossingpulver och ett par stämplar...och lite till... Om två helger ska jag på scrapträff hos Hildas Rum, då hoppas jag att jag inte tappat den inspiration jag fick idag, och kan skapa en några kort och andra layouter.

Och så ett stort GRATTIS till tjejerna i IFK Nässjö som spelade till sig en SM-finalplats nästa helg. De är så himla duktiga!!

Inga kommentarer: