söndag 18 april 2010

Ny balkong...

Nu har jag äntligen fått till det på balkongen så som jag vill ha det i shabby chic-stil. Var inne på A6 igår och köpte cafébordet och stolarna på Clas Ohlson och sen hittade jag en ny blomsteraffär där. De hade hur mycket fint som helst och givetvis gick mycket i shabby chic. Massor med fina växter, krukor både inomhus och utomhus.


Den här helgen har annars inneburit mycket vila och ingen träning. Fick ont i halsen i torsdags och då ska man ju inte träna hur mycket man än vill. Kändes riktigt surt att behöva ställa in Bodycombat passet i lördags, men har man ont i halsen så har man. Längtar redan till nästa lördag, då ska jag köra igen. Idag mår jag bättre så det går åt rätt håll.

1 kommentar:

Marie Gustafsson sa...

Åh vad fin balkongen blev!! Nu väntar vi bara på värmen, eller hur! Hoppas allt är bra annars!
Kram Marie