lördag 24 april 2010

Spa-behandling

Idag har jag kört ett pass Bodycombat. Jag är väl inte helt nöjd med min instruktörsroll idag. Jag shabblade till det ibland, vet inte hur mycket deltagarna märkte men min magkänsla är att jag kan göra så mycket bättre. Det blir lite för långt mellan passen så jag måste försöka öva lite mer hemma. Men så har jag ju inte heller varit helt pigg med förkylning, men nu mår jag bättre. Och det var givetvis riktigt skönt att kunna träna ordentligt igen.

I eftermiddag ska jag och en kompis på Spa-behandling. Ska utnyttja 30-årspresenten jag fick av tjejkompisarna i höstas. Så jag har bokat en ansiktsbehandling, ska bli riktigt skönt med avkoppling. Veckan på jobbet har varit helt galet stressigt. Har till och med drömt att jag blev jagad, och det är väl ett tecken på att det är lite för stressigt. Så nu är det lugn och ro i helgen...bara lite rättning imorgon...

Nu ska jag göra mig en god smoothie med banan, blåbär, hallon mmmmmmmmmm

Inga kommentarer: