söndag 5 september 2010

Tjejmilen 2010

ÄNTLIGEN en tid under 50 minuter på tjejmilen idag i Stockholm. Förutsättningarna var kanon med kalasväder och riktigt skönt att springa. Och min tid blev till slut 49,49. Och det känns riktigt gott! Så skönt och veta att jag fixar en sån tiden. Kanske att man kan börja jobba sig neråt i sekunder och se hur långt man kan komma. Hade nog kunnat pressa ner några sekunder till, men jag var helt slut efter målgång.

Annars har det blivit en del shopping i storstaden. Och sedan passade jag på att hälsa på bror min med familjen. Vi hade lite födelsedagsfika och jag fick "springar-hörlurar" som sitter fast i öronen när man springer. De var perfekt idag när jag sprang. Och Elias är ju hur go som hellst, önskar att jag kunde få träffa en krabaten mycket oftare.

Nu blir det sängen, ögonlocken går igen lätt ikväll.

Inga kommentarer: