tisdag 21 september 2010

American Wedding...

Här kommer en mängd bilder från bröllopet jag va på i helgen i USA. Jag har haft en otroligt kort men himla kul resa till mina goda vänner over there. Det känns som om tiden mellan gångerna vi ses står still, trots att det kan gå år mellan att vi ens skicka ett mail till varann. Men när vi så gör så är allt som vanligt. Dom är verkligen en del av mitt liv, och kommer så alltid att vara. Jag känner mig så hemma när jag är med dom.

My big American family...

Kacie and I...
"Sisters", Kacie, Lindsey and I...





The bride's maids...



The Wedding Party...

The McCollum family...


Kacie, Jeremy and the wedding cake...

1 kommentar:

linolson sa...

Yeah!! Thanks for posting.. Still can't read the text but I figure its all about the wedding by the title and pictures!! Glad to see you made it home and so happy that you made it here to see us all!!