måndag 22 november 2010

Just one of those days...

Idag körde jag pass för fullt hus. Lokalen tar in 20 deltagare på step up, och idag var det fullt till sista brädan. Då blir det riktigt varmt och svettigt, för vi körde riktigt tufft och hårt. Har en ny korefografi nu, har kört den 2 ggr. Och ju mer jag kör desto jobbigare blir det, precis så vill jag har det.

Såg precis finalen på Biggest Loser Sverige, vilka människor!!! Helt fantastisk vad de ha lyckats, jag är mäkta imponerad. Men det bästa priset fick nog ändå tjejen som kom tvåa, nämligen att få utbilda sig till Bodycombat instruktör och fortsätt inspirera andra att leva hälsosamt. I helgen ska jag få åka på kvartalsutbildning till Bodycombat 46, det ska bli riktigt roligt. Jag är så nyfiken på musiken och nya rörelser.

Men först ska jag ta mig igenom första veckan med utvecklingssamtal, så jag går nog och läggar mig snart så att jag är pigg igen imorgon.

Inga kommentarer: