söndag 14 augusti 2011

Piffa till det lite

Kände för att fixa till lite här på bloggen, som ni kanske ser. Det känns nu som att man inleder nya tider då man ska börja jobba imorgon. Nu känns det på riktigt också efter min tjänstledighet och pluggandet. Och jag känner att det ska bli riktigt kul att börja jobba. 7 veckors ledighet är långt, måste få igång hjärnan lite. Känner en lättnad, inspiration och motivation inför morgondagen och denna termin över huvud taget.

Det är jobbstart på Nordic club också. Från och med imorgon börjar jag köra mina pass enligt höstschemat. Det kommer i princip betyda att mina träningsveckor kommer se ganska lika ut fram över, eftersom jag kommer köra 3 fasta pass i veckan plus varannan lördag. Det blir inte så mycket mer tid för mer träning än det. Kroppen måste vila, och sen tror jag på att kör man stenhårt när man väl tränar ger det mer än om man skulle köra bara hårt på fler pass. Skillnad på stenhårt och hårt liksom : )

Inga kommentarer: