lördag 6 augusti 2011

Shoppingutflykt

Visste först inte vad jag skulle hitta på idag. Men till slut bestämde jag mig för att åka på en shoppingutflykt till A6 i Jönköping. Och det blev en del shoppat, bland annat ett par nya löpartights 3/4 modell och så dessa ny träningsdojjor för inomhus. Superskön!!! Och kan ni tänka er att jag har gått ifrån det rosa. Nu blev de helt svarta med en neongul sula.



Blev också lite annat smått och gott som spännen till håret, lite smink, ett skärp och en scarf. Och ja, jag vet jag är skotokig, ett par sandaler med en lägre kilklack i kork som också var riktigt skön. Så jag hoppas att jag kan komma att använda dem till jobbet nu till en början. Ja sen var jag nöjd och åkte hem.


Gav mig sedan ut och sprang milen igen, åter igen på 50 minuter. Riktigt skönt. Betydligare skönare väder än när jag sprang stadsloppet i Falkenberg. Nu var det soligt med lite moln och bara runt 20 grader. Snacka om att spaghetti ochh köttfärssås smakade riktigt smaskens efteråt, även på en lördag.

Inga kommentarer: