söndag 20 november 2011

Inspirationsdag

Igår var jag på en fantastisk rolig inspirationsdag på Nordic Club i Jönköping för bara oss instruktörer på NC i Jönköping och Nässjö. Vi är ett glatt tränande gäng som kämpade på i två timmar, då vi testade på nästa alla pass vi kör. Varje pass var ca 15 min. Så det var full fart från första sekund till sista. Vi avslutade med en lugn stund Body Balance.




På kvällen bjöds vi på middag, det blev en planka med en massa goa saker att välja på. Snacka om att man var hungrig då... ; ) Det här gänget är så kul att vara tillsammans med, man går där ifrån med ett stort leende på läpparna, fylld med ny energi.


Idag har jag kört mitt step up pass igen. Det var tredje gången med den nya koregografin, och den sitter betydligt bättre för varje gång. Är faktiskt riktigt nöjd med hur jag fick ihop det den här gången. Det är både kondtionsmässigt jobbigt och kul, inte för lätt men inte heller för svårt. Lite att klura på, men blir glad efteråt!!

Inga kommentarer: