söndag 25 mars 2012

Energifylld

Söndagseftermiddagen har ägnats åt att fylla på med energi. Ja, egentligen började det ju på förmiddagen då jag gick en promenad ute i solen. Men nu i eftermiddag har jag ju också kört ett Sh'bampass och ett bodycombatpass. Tummen upp för alla goa tjejer som kör järnet. Och framför allt de som kör båda passen, det är ett gäng : )))

Så nu hoppas jag att jag är fylld med massor av energi inför veckan som kommer, för jag vill hinna med så mycket på jobbet, så att jag verkligen kan få känna mig ledig när Påsklovet kommer. Ska verkligen försöka bli klar med alla 60 omdömen jag har att skriva om min 7:or och sedan vara klar med all planering för resten av terminen. Då vore så himla skönt om det blev så och känslan är LEDIG på fredageftermiddag.

Längtar också till tisdag då jag ska få gå på min efterlängtade massage stund hos Åsa.

Nu blir det våfflor, det är ju våffeldagen mmmmmm : ))))

1 kommentar:

emma sa...

ett stort leende på läpparna!!
du är sååå grym linda!! :D