söndag 11 mars 2012

Scrapmaraton

Äntligen scrapbooking!! Spenderade hela gårdagen från kl 11 till 22 med att bara ägna mig åt denna hobby. Kändes riktigt skönt att koppla av en dag mellan allt tränande. För det är just det som gör att jag inte hinner med så mycket scrapbooking längre. Men igår var det scrapmaraton på Studieförbundet Vuxenskolan och jag fick hela 4 layouter gjorda.

En layout fastklistrad på en canvastavla. Lilla Emilia som nyfödd. Denna tavla ska ges bort till lillprinsessan själv.


En av tävlingarna gick ut på ett tolka temat "resa" och göra den i vintagestil, så detta blev mitt bidrag...även denna är klistarad på en canvastavla.
Bara av ren inspiration gjorde jag denna med en bild på mig själv...




Denna layout gjorde jag till en utmaning där man bara fick använda två färger + vitt eller svart.

Men nu är helgen snart slut. Har i eftermiddag hunnit köra två pass, Sh'bam och Bodycombat. Det är så himla kul. För flera av de som går på Sh'bamen som är först hänger sedan med på Bodycombat, så det är fullt ös. Stort leende på läpparna där!!

I övrigt är det mycket jobb nu. Önskar att dygnet hade mer än sina 24 timmar. Ligger efter med en del rättning och även planering, samtidigt som jag har omdömen att skriva. Ja och så annat fix och trix i lärarearbetet...


Good bye this weekend, longing for the next one allready....

Inga kommentarer: