onsdag 24 oktober 2012

Skitdag....

Varför ska allt hända på en och samma gång när det redan är fullt upp. Gick upp klockan 5 idag, bara för att jag kände att jag behövde vara på jobbet klockan sju och hinna jobba ikapp med rättning och planering innan lektionerna börjar kl 8. Ändå har jag hela dagen känt att jag har legat två minuter efter. Slänger i mig lunchen, rusar iväg till nästa lektion, hinner inte/reagerar inte att jobbarkompisar hälsar på mig. Dessutom är det utvecklingssamtal denna vecka, en annan arbetskamrat som jag arbetar mycket tillsammans med blir sjuk, vilket betyder ännu mer jobba och fix och trix. Och sen inte nog med det blir det en rejäl läcka från duschen ner till gymmet på skolan, där någon elev har förstört ett rör.....hinna hinna hinna, springa springa springa.....ONT I HUVUDET....vill ha LOV nu....och då måste jag jobba lite till....VARFÖR????

Körde ny release på bodyattackpasset ikväll och det gick i alla fall riktigt bra. Och kul var det också! Så med det i minnet går jag nu och lägger mig, blir tidigt imon också...

Inga kommentarer: