fredag 2 november 2012

Ett lov går fort...

Jisses, vad det här lovet bara flög förbi. Redan fredagkväll och måndag börjar man jobba igen... Men jag har vilat, inte jobbat tokmycket, men har fått det viktigaste gjort. Sen har jag passat på att baka. Det blev Lindas Kärleksmums och Lindas chockladbollar med arraksmak. Och imorgon ska jag även baka en tårta.


Har till och med hunnit scrapbooka, det var ju inte igår precis som jag gjorde det. Men två kort blev den som en jobbarkompis har beställt av mig. Skulle nog egentligen velat ha gjort mera men men...

Sen blev det en sväng till Jönköping för att handla presenter, och det blev lite till mig också. Har också unnat mig en välbehövlig ansiktsbehandling, men jag är fortfarande märkt av den... Sen har det rensats bland gamla leksaker hos mina föräldrars vind. Och givetvis har jag tränat!

I tisdags hoppade jag in och körde ett extra pass. Det var cirkelträning, ett nytt pass vi hoppas ska locka fler medlemmar. Det vars riktigt kul faktiskt. Inte så mycket ansträngande för mig som instruktör, jag var bara med i konditionsblocken. Men det var kul att gå runt och få hjälpa till när deltagarna kämpa på de olika styrkestationerna. Kanske ändå det där med att vara personlig tränare är något för mig. Har fått uppskattande ord i alla fall : ) Blev dock ingen förmiddagslöpning idag. Passen igår och i onsdags var riktigt högintensiva och jobbiga, så jag tyckte att kunde ta det lite lugnare idag. Men det blev en rask promenad i eftermiddags i alla fall.

Ikväll kommer brorsan med familj med tåget. Så i helgen blir det bus igen med mina goa brorsbarn : ))

Inga kommentarer: