söndag 25 november 2012

Julafton i dagarna två...redan : )

Kvartalsutbildningarna jag har varit på i helgen har varit helt otroligt bra och kul. Som vanligt superinspirerande!! Det är något speciellt att stå på golvet med en mängd andra instruktörer inom samma disciplin, det är äkta på något sätt. Svårt att förklara känslan, men alla är liksom lika galna och tycker det är så himla kul och man rycks bara med i tempot, intensiteten och det är först efteråt som inser hur jäääkla trött man är ; )

Det har redan varit julafton för mig både lördag och söndag, för nu har jag de nya releaserna,
Bodycombat 54 och Bodyattack 79, i min hand.



Och äntligen har snö fallit och lagt sig på marken. Kanske inte just denna snö vara så länge, men tittar man en vecka framåt så ser det äntligen ut som temperaturen ska hålla sig under nollgradigt och det ska komma snö. Det gillar jag starkt mycket, dels för att det kan betyda att man kanske kan få träna skidor innan jul. Dessutom lyser ju snön upp denna mörka årstid. Och ja, när det är kallt, några minusgrader känns luften mycket fräschare och det gillar jag : )



Har nu lagt upp ny träningsvecka, men om jag ska vara riktigt ärlig får jag faktiskt se om jag kör ett träningspass imorgon. Känner mig rät trött efter helgen, träningsvärk till tusen....och så är det där med jobbet också : (

Inga kommentarer: