söndag 18 november 2012

En fjärdedels helg

Ja, det är vad det blev av denna helg. Hade en uppsjö av arbeta att göra. Lektionsplanering, rättning, förberedning, efterarbete. Men nu är jag nästan klar med det mesta och känner att veckan som kommer bör inte innebär fullt lika mycket jobb på fritid. Jag har garanterat gjort betydligt mer än 10,5 h i veckan i de senaste veckorna. Tror dock inte att det blir mindre...

Så den fjärdedel av helgen som jag har fått, blev det två pass. Först bodycombat och sen cirkelträning. Igår hann jag faktiskt med en kort löparrunda bara för att jag ville ha lite frisk luft. Nu hoppas jag ändå att jag kan somna gott, utan söndagsångest vilket jag brukar ha. Men jag vet att jag har gjort allt vad jag har kunnat den här helgen.

Nästa helg ska jag äntligen få åka iväg på lite kvartaler igen. Det ska bli riktigt kul så det ser jag fram emot : )

Inga kommentarer: