söndag 20 januari 2013

Hoppsan....

Det har inte blivit så mycket på bloggen på ett bra tag. Jag tränar och står i. Har nog aldrig känt mig så vältränad som jag känner mig nu. Dessutom har jag fått vara frisk, så peppar peppar ta i trä hoppas jag det fortsätter så. Nu är det bara Tjejvasan kvar i Tjejklassikern. Har varit ute och åkt skidor lite då och då, har nog kommit upp i 7,5 mil totalt nu. Som längst på en och samma gång åkte jag i fredags, då blev det 1,5 km. Idag blev det två träningspass, först en mil på skidor och sedan att Bodycombatpass i eftermiddags. Mår bra nu : ))))

Man får passa på att utnyttja vintern när den visar sig från sin absolut bästa sida. Minusgrader, fleeeeerra minusgrader, det gillar jag. Vitt till och med så att träden är vita av is och snö, så fint, så vintrigt.

Det går ju bra på passen nu också. Massor av folk vill träna, så man är ju riktigt peppade till alla passen. Det ger mig sådan enegrikick. Veckan inleder med ett bodyattackpass, sen blir det tjejträffa på tisdag. Hoppas på ett skidpass på onsdag, följt av combat på torsdag. Fredag får bli vila, för nästa helg blir det bodyattack på lördagen och combat på söndagen. Me like : ))))

Inga kommentarer: