fredag 9 januari 2009

Första jobba veckan... Och nytt kök...

Ja, då har man börjat jobba igen efter jullovet. Det kör igång på en gång, kan man väl säga. Känns inte som att man har varit ledig, Man kommer snabbt in i gamla banor, på gott och ont. Ibland har man så många nya idéer man vill testa eller utveckla, men av någon anledning så "safear" man och kör på som vanligt. Men jag ska verkligen försöka ändra på vissa saker i min undervisning, och en del har jag påbörjat redan denna vecka.

Men det bästa med denna vecka är ändå att jag äntligen har fått upp de nya luckorna i mitt kök. Hur grymt snyggt som helst. Det har gått från helvitt till mörkaste brun, nästa svarta luckor. Lite moderna, lite stiligare skulle jag vilja säga. Det ska dit nya bänkskivor i ek också, och kanske att jag längre fram byter vitvarorna också. Men det här köksbytet är ett långt projekt och bara luckbytet gjorde stor skillnad. Bilder kommer när bänkskivorna är på plats.

Nu när jobbet har börjat och aerobicpassen satt igång blir det inte alltid tid till scrappingen. Men jag hoppas på en layout i helgen. Jag har bestämt mig för att jag nu också ska våga skicka in ett bidrag till tidningen Scrapbooking m.m. och hoppas på att den blir publicerad. Vi få se...

Inga kommentarer: