torsdag 29 januari 2009

Nya layouter och gamla goda minnen...

Jag fick mig ett gott skratt när jag gjorde den här layouten. Fotot är från 1983 eller 84, då jag och min brorsa hade heta bandymatcher i hallen. Jag började ju sen att spela bandy på riktigt, så det här var väl början. Pappa sa när han såg layouten att brorsan vann med 5-2, (hur han nu kan komma ihåg det), men jag undrar jag, det är ju jag som har spelat i elitserien, inte brorsan...


En ny layout jag har gjort till mitt projekt om mina vänner. Det här är min goa amerikanska vän Lindsey. Jag var utbytesstudent hos hennes familj för tio år sen. Vi delade rum och vi blev nästan som systrar. I somras var jag och hälsade på igen och då tog vi den här bilden på 4th of July.


Imorgon ska jag åka iväg med tjejgänget på en helhelg i Stockholm, det är starten på vårt 30-årsfirandet. Det blir shopping och så en sväng på Golden Hits, med schlager förstårs. Ska bli så kanonkul!!

Inga kommentarer: