söndag 4 januari 2009

Månadsprojekt och lite till...

Så här på jullovet har jag haft några stunder där jag kunnat scrappa rätt mycket. Så det har blivit några lay outer. Bland annat har november-månads lay out blivit klart. Och jag vet vad jag ska göra för december, men den gör jag imorgon. Här nedan ser ni november, som handlar om när vi var och hälsade på min bror och Jessica. I ringen står det: När vi hälsade på er i Stockholm fick vi veta en fantastisk och rolig.... Men vad hemligheten är håller jag lite till på....

Jag har också börjat med ett nytt projekt á la "mina vänner" idéen. Tänkte att det kunde vara kul att göra något om alla mina nära vänner. Än så länge har det bara blivit två lay outer, men fler ska det bli. Och så är det även ytterligare en lay out om tjejemilen, Jag sprang på 50 min och 52 sek. Lite stolt...


1 kommentar:

Anonym sa...

Dina layouter är jättefina! Den översta - om hemligheten - är helt otrolig! Superfin!