söndag 17 maj 2009

Hemma igen

Nu så är jag hemma igen, efter en vecka i Barcelona med 30 elever. Vi har haft det riktigt bra, med många upplevelser. Och jag är säker på att eleverna har haft en fantastisk resa. Vi har haft ok väder de flesta dagarna, så det har blivit några strandutflykter också. Vi har besökt en skola, som även detta år var lyckat. Några elever och jag gick en guidad tur inne på den gigantiska stadion, Camp Nou, där FC Barcelona spelar sina hemmamatcher. Vi har åkt sightseeing tur och ätit på en äkta spanska tapasrestaurang, som var en upplevelser utöver det vanlig. Så mycket har vi nog aldrig ätit.... Men jag är dock rätt trött efter resan, tur att det är kort arbetsvecka.

För till nästa ledighet ska jag ta tag i en massa scrapprojekt som jag vill göra. Men nu ska jag ut och springa milen igen.

Inga kommentarer: