torsdag 7 maj 2009

Mycket nu

Det är sen kväll och jag brukar vara i säng vid den här tiden (22:30). Men det har varit och är fortfarande väldigt mycket på jobbet denna veckan, plus att jag måste hinna med lite saker här hemma också, mina pass, städa, tvätta och ikväll hade vi obligatoriskt möte på jobbet mellan 18 och 19. Jag har åkt en timme tidigare tre dagar denna veckan för att hinna. På måndag åker jag med 31 en elever till Barcelona på skolresa. Det ska bli roligt, men innan dess måste en del fixas på jobbet så att det flyter på nästa vecka. Och imorgon åker jag dirket ner till Glommen igen, pappa fyller år på lördag. Och han måste firas med stamp i trappan... Och det gör jag gärna, men det är lite mycket nu. Och nu tänker jag lägga mig och sova.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hoppas du OCKSÅ får en bra resa! Ha det så bra, så ses vi snart!