söndag 31 maj 2009

Vilken helg!

Det har varit mycket på gång i helgen. I fredagskväll hade jag mina tjej-jobbakompisar på middag här hemma. Vi var 9 st i min lilla lägenhet. Vi fick sitta på golvet. Men där det finns hjärterum finns det stjärtrum. Vi hade väldigt roligt och trevligt. Jag bjöd på tapasmat, lite småplock av olika goda saker. Och sen rabarber och jordgubbspaj med vaniljsås....mmmmsmarrigt...: )

Igår var det möhippa för min kompis Emma. Vilken tur vi hade med vädret. Allt blev väldigt lyckat. Vi hade picknick, dansade orientalisk dans, Emma blev proffisgt sminkad och stylade i håret av en sminkös/frisör. Vi grillade och jag fotade galet mycket, men sen ska det också bli något av det...

Idag har jag bara latat mig i solen, lite solbränna är ju inte fel att få nu. Skulle egentligen rätta lite prov, men jag orkade inte det idag. Jag tar det imorgon, jag hinner.

Inga kommentarer: