måndag 23 november 2009

Novembermörker

Fy så mörkt det är nu. Mörkt när man åker till jobbet, mörkt när man åker hem. Här om eftermiddagen på väg hem från jobbet och det var riktigt mörk, fick jag möte med en bil. Och bilen som jag möte körde på en stor älg bara 20 meter framför mig. Riktigt läskigt. Men föraren klarade sig som tur var. Det ska verkligen bli mysigt med advent till helgen, med alla ljusstakar och göra det lite juligt i köket, så det lyser upp lite. Vore fint också om det kunde bli lite kallare och att det kom lite snö nu.

Ikväll hade jag step pass som vanligt. Har en ny koreografi nu och det fungerar riktigt bra. Kul när det kommer så många deltagare.

I helgen var jag på IKEA och nu äntligen har jag också en liten scrapphörna här hemma. Så nu kan jag har det framme mer och då kommer jag kunna göra fler layouter och kort.


Inga kommentarer: