söndag 13 juni 2010

Ny hall...

Nu äntligen har jag fått till det i min lilla hall så som jag vill ha det. En liten liten byrå som jag hittade i Falkenberg är den som jag har utgått ifrån. Målade om väggen igår, så att den blev lite fräschare och så satte jag upp några väggord som dekoration på väggen. Och här är resultatet, jag blev faktiskt riktigt nöjd.



När niorna hade sin skolavslutning i torsdagskväll fick även jag några vackra rosor från mina elever. Då blir man riktigt glad och uppskattad för det man gör, även om de ibland tycker att man tjatar och ställer för höga krav på dem. Men i slutändan är ju allt slit värt det. Niorna har som tradition att när de går fram i kyrkan och tar emot betyget från rektorn och sedan kramar om och tackar sina handledare brukar de alltid ge en blomma till densamma. Men som sagt även jag fick några...


Inga kommentarer: