tisdag 29 juni 2010

Träningskort

Idag cyklade jag in till Falkenberg, 11 km enkel strecka, och köpte ett träningskort på en månad på Motionshuset. Tänkte att jag kunde passa på att träna lite när jag ändå var här..... de kör bodycomnat där och då får jag chansen att träna in den nya koregrafin lite lättare. Och sen har de många andra Les Mills-pass så som Bodystep, bodyattack m.m. som jag tänkte testa. Ja och sen cyklade jag tillbaka 11 km. Så det fick bli träningen idag, 2 mil på cykel, känns i rumpan...

Har ju sagt att jag var så nöjd med mina löparskor. På Team sportia innen stan hade de 30% på många löparskor, bland annat dessa Nike skor med lunarlitesulan... så jag slog till och köpte ett par till fast den andra modellen. De är helt vita med mycket ceriserosa på.....mmmmmmgillar!!!

Inga kommentarer: