torsdag 9 juni 2011

Ännu en god lunch och filmning # 2

Idag blev det ännu en god lunch. Gjorde en kycklingpaj med chorizokorv och tomater, både cocktail och soltorkade tomater. Och den blev såååå himla god. Och det bästa är att jag har 4 bitar till infrysta till senare tillfälle.


Filmade Bpdyattackpasset idag igen, men jag är fortfarande inte nöjd. Missade i koreografin redan på första låten. Det inte så att jag helt glömmer bort vad det är jag ska göra, men jag håller ett annat steg lite får många takter eller gör step touch istället för step squat. Så jag undrar hur pass petiga de är, för i övrigt är det ok. Men jag gör väl ett försök till på tisdag.

1 kommentar:

Anonym sa...

Nu är alla ingredienser inhandlade till pajen. Den blir troligtvis tillagad imorgon kväll...sa bli spännade för smaklökarna! Tack och kram Tuss
Ha det sjukt bra i London!