tisdag 5 juli 2011

Bodyattackinstruktör

Nu är det klart, jag är numera en licenserad bodyattackinstruktör och har fått detta fina certificat. Det är jag mycket stolt över och väldigt glad. Les Mills var också otroligt snabba på att utvärdera min film. Jag webstreamade över den till dem så att de hade den förra torsdagen och svaret kom på mailen i måndagskväll.



Så nu är det fulla tag att lära mig den nya releasen, nr 73, som jag ska börja köra i augusti när vi drar igång igen. Håller också på att lära mig nästa release i Bodycombat, nr 48. Har kommit lite längre där. Men nu mitt i sommaren när jag själv inte instruerar går jag på ett gym här, där de kör de flesta les Mills pass, så jag får bra träning. Igår var jag på Bodystep, med självaste Pernilla Andersson. Sveriges Bodystepprofil och min utbildare i Bodyattack. Så galet kul, och hon är så duktig och inspirerande.

Inga kommentarer: