tisdag 12 juli 2011

Krylltott

Passade på att testa frisören här nere i Glommen.Ville bli lite ljusare och få det att se lite mer solblekt ut. Och alla frisörer gillar att få fram mitt riktigt lockiga hår. Så efter 3 timmar blev reulstatet så här. Alltså det tar inte tre timmar att få fram mina lockar, det går rätt fort. Men mycket hår kräver sin tid när man ska ha i slingor....och om sanningen ska fram så gillar jag mitt lockiga hår : )



I övrigt tränar jag en del. På lördag ska jag springa Glommenloppet somär 10 km. Sprang det förra året så nu blir det repris hoppas jag, för tiden var bra förra gången. Har faktiskt inte sprungit så mycket, men jag har ju tränat kondition ändå, så det ska nog gå. Skulle ha sprungit igår, men fick huvudvärk så då hade jag ingen lust. Ikväll blir det combat, och imon attack. Få så om jag springer på torsdag...



Inga kommentarer: