söndag 19 februari 2012

Sh'bam Release Party!!!

Idag var det äntligen dags för Sh'bam premiären. Jag har förberett mig verkligen supermycket den här gången, för jag vill verkligen att deltagarna ska älska detta och kommer tillbaka. För det här är ett riktigt roligt träningspass, det är liksom större risk att få träningsvärk i käken än någon annanstans efteråt... ; ))

Så i alla ära blev det gult nagellack...



Deltagarna fick lite mingeldricka när de kom i form av härligt rosa Festis....


Lokalen vi är, är kanske inte den man hurrar för i första taget, men jag gjorde mitt bästa och "pimpa" up den lite med balonger....; ))








Själv hade jag en ny out fit dagen till ära...




Och så givetvis alla grymt duktiga deltagare, ivriga, spända och nyfikna innan passet drog igång.



Så det var liksom SH'BAM!!!!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Åh va kul Linda och va fint du gjorde i salen! Verkligen partyextra!!!! Du är så fantastiskt duktig så jag kan tänka mig att det kommer bli en riktig hit!!!! Kuuuul! Redan fullt nu på söndag igen såg jag :)Längtar tills du kommer till oss o kör med oss :) Kram på dig från Erika-NC Jkpg!!!!