söndag 5 februari 2012

Söndagsmiddag

Det verkar vara sådant himla skönt vinterväder ute. Solen skiner, ca -10 grader, vindstilla och här sitter jag inne och kommer inte ut. Kanske jag hinner ut en halvtimma innan det är dags att ge sig iväg för ett bodycombatpass, som jag verkligen ser fram emot. Det går bra nu : ) Många som kommer och det bara flyter på. Så himla kul. Superladdad inför varje pass.


Annars denna helg har varit en hel del lärararbete, som typ rättningen, vilket kan vara riktigt kul ibland för man är ju nyfiken på hur det går för ens elever, men det kan också vara riktigt drygt att läsa flera faktarepotage på engelska...det är därför jag känner att jag inte hinner komma ut och få de där värdefulla D-vitaminerna man verkligen behöver nu.


Har i alla fall laddat på energin inför passet med en riktigt god söndagsmiddag. Egengjorda järpar!! Inte varje dag jag ställer mig och gör något sådant, men mumsig blev det : )




Psst, gjorde en sats med chockladbollar rullade i kokos och chockladströssel i fredags. Jisses vad gott det har varit, och det är nästan slut......tssss

Inga kommentarer: