tisdag 18 september 2012

iPaden ligger fint i mitt knä...;)

Oj vad tiden springer på. Det har blivit mycket träning den senaste tid. Uppmärksammade först igår att jag inte har uppdaterat min träningsvecka, så det är bäst att jag gör det. Skulle ha kört ett Sh'bampass ikväll men det blev inställt, så jag passade på att börja titta igenom den nya koreografin, dags att lära sig en ny.

Gårdagens födelsedag firades först med ett intervallpass i skogen med Lena och sedan blev det tårta och paket. Och nu ligger ipaden fint i mitt knä : ))) Världens bästa pappa!!!!

Det börja närma sig Lidingöloppet nu, knappt två veckor kvar. Denna vecka blir det ganska mycket träning, dock ingen mer löparrunda innan. Sprang "gubbamilen" i lördags och det gick riktigt bra. Nästa vecka blir det lugnare med träningen eftersom jag har två kvällar med föräldramöten, men det kommer lägligt så kroppen hinner återhämta sig och samla kraft inför loppet, sk. superkompensation.

Inga kommentarer: