torsdag 29 juli 2010

Lite allt möjligt

Idag har solen skinit (stavar man det så ...???) med sin frånvaro. Vi får väl se när solen vill komma tillbaka. Igår var det kalas väder, så jag passade på att spendera så många minuter som möjligt på stranden. Jag var också en sväng nere i Halmstad och shoppade lite. Skulle egentligen fixat en ny mobil på 3, eftersom jag va lite klumpig tidigare i år och spillde ut chockladmjölk på mobilen, så den sa upp sig liksom... Ha fått plocka fram min gamla mobil, men den är inte så vidare bra den heller....Men... den mobilen jag ville ha fanns inte i deras butik, den var redan slut så jag får försöka igen senare....suck... Nån gång ska det väl bli en ny mobil....

Ha tränat dubbla pass ikväll igen, så himla skoj. Mitt kort går ut på lördag, men eftersom jag är kvar här hela helgen fick jag komma på ett sista Bodycombat pass på söndag : )

Som sagt när det är dåligt väder, då pysslar jag och detta har det blivit på Elias förstås, som var otroligt förtjust i farmors blå vattenkanna. Bättre leksak kunde han inte ha, och han hjälpte farmor att vattna också, han visste precis hur han skulle tippa på kanna och det kom vatten...så sött.


En jobbarkompis som gifte sig tidigare i somras, fick det här kortet...

Inga kommentarer: