torsdag 1 juli 2010

Testat nytt träningspass

Ikväll var jag och tränade igen och testade ett nytt Les Mills pass, Bodyattack. Det var riktigt kul, helt galet vad man kan orka med ibland. Det var en blandning på aerobic och vanlig hedelig gympa, men betydligt tuffare med högre intensitet. Men jag gillar ju när det är riktigt pulshöjande. Kroppen känns nu härligt trött och jag lär somna tidigt och gott. Jag trodde faktiskt att jag var lite bättre tränad, men när vi kommer till styrkedelar orkar jag faktiskt inte hela vägen ut, det ska ju va med rätt teknik också. Men jag behöver öka min intensitet så att det börja ge någon skillnad. Så kan jag fortsätta att träna så här hela julimånad så kanske jag kan märka någon förändring. Har ju anmält mig till Kräftloppet här i Glommen den 17 juli, 10 km bland annat utmed stranden. De ser jag fram emot att springa.

Inga kommentarer: