måndag 12 juli 2010

Testat Bodystep

Ikväll testade jag på Bodystep, svettigt värre. Den timme gick hur fort som hellst. När instruktören sa att vi var framme vid sista konditionslåten, blev jag helt förvånad, trodde vi fortfarande var i början av passet. Det säger väl att det va ett himla kul pass. Jag trodde nog att det skulle vara ännu mer jobbigt rent konditionsmässigt, men jag kommer gå nästa måndag igen absolut. Behöver träna upp min styrka, känner att jag orkar inte alla push ups, framför allt, efter alla kondition. Benstryka funkar bra och även mage, men armarna känns som spagetti.

När jag kom hem vid 19 var det fortfarande väldigt varmt så det blev ett kvällsdopp. Vattnet är riktigt skönt nu, hade kunnat vara i längre, men jag var hungrig. Och nu är klockan 21 och det är fortfarande 28g ute...puuhhh...

Inga kommentarer: