lördag 9 april 2011

Få man vara nöjd nu...?

Ja det tycker jag. Har följt mitt träningsschema till fullo och även lite till. För jag var rastlös igår eftermiddag och drog en sväng ner till gymmet. Körde ett 20 min pass på crosstrainer, (som egentligen inte är en riktigt crosstrainer...) och sedan styrka för överkroppen. Känns i armarna idag. Och nu är jag precis färdigduschad och klar efter energifyllt bodycombatpass. Så JA, jag tycker att jag får vara mycket nöjd med min träningsvecka. Detta kommer jag nu avsluta med att min mor och jag ska på lite SPA-behandling i eftermiddag. Och det ska bli så skönt och avkopplande. Sen har vi ju vårsolen som också ger en en massa energi, det bara sprudlar..hahaha... Ja livet är härligt ibland, så passa på och njut när man mår bra, eller hur?! Och just det, ni som följer min blogg och går på mina pass, det blir Bodycombat nästa lördag!!

Inga kommentarer: