måndag 25 april 2011

Vilket väder

Vilken påsk!! Sådant otroligt fint väder. Igår var det som om det var mitt i sommaren här. Åt lunch ute, hade shorts och linne och bara myste. Tyvär har jag inte hållt mitt träningsprogram för förra veckan. Jag sprang varken lördag eller söndag. Jag bara myste och tog det lugnt. Men har också varit ovanligt trött, kan vara allergin som gör sig påmind.

Sista påskdagen idag ska det bli en löparrunda innan jag åker hem ikväll. För godis det har jag ätit i massor och andra gosaker som mor och far bjuder på. Undra om jag kan avstå från godis och andra sötsaker, (typ chocklad) en hel månad?? det är värt ett försök i alla fall.

Men från och med idag får träningen komma igång igen.

PS. fick sådan träningsvärk efter Bodyattacken i fredags, så hur ska det gå att träna det i tre dagar i sträck.....??

Inga kommentarer: